Klubb 14.02.2019

Diverse info fra klubben.

Golfheftet: Du vil med kjøp av golfheftet fram til 28. februar få med Golfheftet Pluss på kjøpet. Golfheftet koster kr. 495.- ( Du vil spare kr. 199.-) Kan bestilles hos Steinar Vatnedal.

Årsmøte:

Årsmøtet blir av holdt på klubbhuset onsdag 27. februar kl. 18.00. Hold av denne dagen.

Regelmøte / premieutdeling:

Som dere sikkert har fått med dere er det kommet en del nye golfregler i år. Det vil bli avholdt informasjon om de nye reglene onsdag 13. mars kl. 19.00 på klubbhuset. Det vil også bli premieutdeling for forgående sesong.

Asfalt:

Vi har nå fått inn ca. kr. 40000.- til asfalt prosjektet.Det er fremdeles mulighet til å bidra. Bidrag kan settes inn på konto nr. 3138.11.43301 eller med vipps.

SE Her.

Skal dere selge hus eller hytte i følgende kommune: Mandal. Lindesnes, Audnedal, Marnardal og Åseral ta kontakt med Sørmegleren, og støtt Mandal Golfklubb med kr. 3500.-

Dere MÅ gi beskjed om at dere er medlemmer i Mandal Golfklubb ved inngålse av avtale. Gi gjerne også beskjed til oss.

Grasrotandelen

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos Norsk Tipping. 5% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).