Klubb Bane 10.10.2018

Diverse info fra klubben.

Nå er golf simulatoren klargjort for en ny sesong. Den har vært mye brukt siden den kom på plass.

Mikkel i gang med å lufte greenen på hull 2 (foto per j)
Noen av dugnadsgjengen onsdag på hull 6 (foto per j)
Mikkel i gang med å lufte greenen på hull 2 (foto per j) Noen av dugnadsgjengen onsdag på hull 6 (foto per j)

Vil videreføre samme avtalen som tidligere. Dere som ønsker det kan betale inn et forskudd på kr. 5000.- og får dermed en rabatt på kr. 50.- pr. time. Timeprisen for leie av golfsimulatoren er kr. 200.- da kan dere være så mange dere ønsker. Dere kan bestille tid på Golfbox. For å komme inn i klubbhuset bruker Gobex-kortet. Dere legger spor etter dere når kortet brukes.

Det er kaffe, brus og is tilsalgs. Dere betaler med Vipps eller kontanter.

Banen.

Den er åpen med matteutslag, og vi håper at vi kan spille i hele vinter hvis ikke snøen kommer. I denne uken er det planer om lufting av greenene. Det vil bli tatt propper med greenmasse og deretter vil disse hullene bli fylt med sand. Dette er vedlikehold som gjøres for at greenene skal bli som vi ønsker dem til neste sesong. Dette arbeidet vil kanskje medføre litt ulempe for dere som skal spille, men husk det gjøres for at dere skal få fine greener framover.

SE Her.

Skal dere selge hus eller hytte i følgende kommune: Mandal. Lindesnes, Audnedal, Marnardal og Åseral ta kontakt med Sørmegleren, og støtt Mandal Golfklubb med kr. 3500.-

Grasrotandelen

Hvis du tipper, håper vi du støtter Mandal Golfklubb. Du kan støtte Mandal Golfklubb ved å tippe Lotto, Viking-Lotto, Joker, Keno, Oddsen og andre spill hos Norsk Tipping. 5% av din innsats tilfaller din idrettsforening etter at du har registrert dette hos din tippekommisjonær.

Når du skal registrere deg må du å oppgi vårt organisasjonsnr. 971333677 til tippekomisjonæren!

Til denne tid i år har vi fått kr. 48 589,96.- fra Norsk Tipping.

SMS.

Tilknytt MANDAL GOLFKLUBB som din grasrotmottaker via SMS.

Send GRASROTANDELEN 97133677 til 2020  (tjenesten er gratis).