Klubb Bane 28.09.2019

Diverse info fra golfklubben.

Nå er turneringssesongen ferdig og det høstes ute, men banen vil for det meste være åpen når været tillater det.

Medlemmer:

Vi har vært så heldige i år at vi har fått ca. 100 nye medlemmer i klubben. Vi håper at dere trives og av vi andre tar godt vare på dem.

Banen:

Banen vil være stengt fra mandag 7. oktobrt til lørdag 12. oktober på gr. av dyp lufting og dressing.

Vi trenger en del folk til å gjøre denne jobben. Vi begynner tirsdag 8. oktober kl.09.00 og regner med å være ferdig torsdag 10. oktober. Vi vil ta 3 greener pr. dag. Håper det er noen som vil hjelpe med denne jobben. Dere kan ta kontakt med meg.

Hvis det blir frost og rim på geeenene og banen, er det forbudt å spille på den da det vil skade banen.

Det er nå merket med rødt på hull 8, venstre side, fra utslag 40 og fram til 150 meters stolpen.

Simulator:

Nå er simulatoren gjort klar for sesongen. I år har vi satt ned prisen pr. time i tiden fra kl. 08.00 - til kl. 15.00 på hverdager til kr. 150.-

Ellers vil det bli som før kr. 150.- for de som betaler inn minium kr. 5000.- på forhånd og kr. 200.- for alle andre. De som betaler inn forskudd har også fordel med at de kan bestille tid flere dager på forhånd.

Til alle nye medlemmer som ønsker å prøve simulatoren, ta kontakt med meg for informasjon.

Baller:

Det er lagt ut baller tilsalgs i greenfee rommet. Det er poser til kr. 50.- pr. stk. Vi har oppdaget at det var noen som "glemte " å betale for baller før sommeren. Vi håper dette vil bedre seg nå. Man betaler med VIPPS eller legger pengene i greenfee boksen.

Vi har også plukket baller i dammen på hull ni, vi fant ca. 1800 baller. Men vi ble skuffet over å finne så mange range baller der. Håper ikke det er noen av våre medlemmer som har slått disse i dammen. Ballene koster klubber kr. 5.- pr. stk.

Dugnad:

Vi vil prøve å få igang "grevlingane" igjen. Vi vil prøve mandags formiddag, men kommer tilbake til det senere.

Drivingsrange:

Nettet vil bli tatt ned i løpet av oktober og da vil ballautomaten stenges. Rangen kan forsatt bruke med egne baller eller baller man finner rundt drivingrangen.

Klubbhuset:

Alle medlemmer kan komme inn i klubbhuset med å gobex-kortet. Alle som bruker det, blir registrert. Det er mulig å kjøpe kaffe, brus/vann og sjokolade. Legg penger i den balnke boksen eller bruk VIPPS.

Mvh.

Steinar Vatnedal