Proshop 18.04.2018

Dersom du synes golf virker spennende og har lyst til å prøve. Nå er muligheten her.

Klubben arrangerer Veien Til Golf kurs (VTG) helgen 28. og 29. april.

Fra fjorårets kurs (foto per j)

Leder i VTG komiteen Jostein Sneve ønsker velkommen til årets første VTG kurs neste helg.  Han opplyser at opplegget er som tidligere.  Kursene starter begge dager klokka 10 og varer til klokka 16. Kursleder er som ifjor Simen Steinstad Jørgensen.

På kurset vil en gjennomgå golf regler og hvordan oppføre seg på banen.  Videre vil det bli øvd på de forskjellige slagene.  Det blir tid på driving range, på putting green og en lærer de forskjelige nærspill teknikker.  På søndag ettermiddag blir det en tur på banen.  Det inngår også en lett lunch begge dager.  Ved endt kurs har en tillatelse til å spille golf på alle landets baner.

Kurset koster kr 1000 for voksne og 500 kroner for barn.  Dersom en melder seg inn i klubben med full spillerett, er kurset gratis.

Det er ikke nødvendig å ha golfutstyr, da klubben har flere sett til utlån.

Sneve oppfordrer alle til virkelig å prøve denne fine sporten.  Da får en foruten god mosjon treffe mange hyggelige golfere på banen.  Golf er for alle, fra knøtter på 5 år til godt voksne.

For påmelding/spørsmål kan dere ringe tlf. 480 70 242 eller kontakt@mandalgk.no.

Neste kurs er 2. og 3. juni.