Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Gjengen samlet foran klubbhuset
Sjefsgriller Per
Hull 19 er viktig.
Ny form for selfie, på greenen.
Turid , Anders og Sigmund
Reidun, Magne, Jorunn og Wenche på vei til banen.
Middag med premieutdeling
Vinnerne av herreklassen. Gunnar var reist hjem og ble ikke med på bildet.
Vinnerne av dameklassen.
Jorunn vant dameklassen og Arnt vant herreklassen.
Turid får velfortjent gave av en dansktalende Mirjam.
Gjengen samlet foran klubbhuset Sjefsgriller Per Hull 19 er viktig. Ny form for selfie, på greenen. Turid , Anders og Sigmund Reidun, Magne, Jorunn og Wenche på vei til banen. Middag med premieutdeling Vinnerne av herreklassen. Gunnar var reist hjem og ble ikke med på bildet. Vinnerne av dameklassen. Jorunn vant dameklassen og Arnt vant herreklassen. Turid får velfortjent gave av en dansktalende Mirjam.

Det er i år 24. gang at mandalsgolfere reiser på tur til Danmark.

Vi møttes på kaia i Kristiansand, fredag morgen. Etter at alle var vel ombord hadde vi frokostbuffe og samtalen og latteren gikk høylydt. Vel fremme i Danmark reiste noen til Løgstør og noen spilte en bane på vei ned.

Lørdag var det alvor. Da begynte en todagers turnering. Nytt i år var at det også skulle telles nettoscore. Dvs at du legger sammen slagene og trekker fra de tildelte.

Etter første dag ledet Arnt Kallhovd suverent med 44 poeng. I dameklassen var det Tutti Ericson som ledet med 38 poeng. Turid Røksland hadde en litt dårlig runde og trengte litt ekstra utfordring så hun ba med Anders fra Løgstør golfklubb til å spille på søndag. Han tok utfordringa og Turid sa hun skulle knuse ham. Det gjorde hun. Hun spilte 30 poeng mens Anders hadde 21.

Det ble Arnt Kallhovd som stakk av med seieren, 83 poeng sammenlagt. Nr 2 ble Frode Arntsen med 72 poeng, nr 3 ble Gunnar Førsund med 69 poeng og nr 4 ble Alf Ljosland med 69 poeng.

I dameklassen ble det Jorunn Leland som som vant med 71 poeng, Tutti Ericson på andre med 68 poeng, Mirjam Slott Arntsen på tredje med 61 poeng, Britt Andersen på fjerde med 60 poeng og Anne Grete Mjåland på femte med 53 poeng.

På nettoscoren var det Arnt som vant der også, foran Frode og Alf. I dameklassen var det Jorunn som vant foran Tutti og Britt.

Det har vært en fantastisk gøy tur og vi takker Turid og Torbjørn for at de står på og arrangerer i år igjen. Håper de fortsetter med det . Vi gleder oss allerede til neste år.