Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 29.08.2020

Damenes høsttur

I år gikk turen til Sandnes

For en fantastisk fin gjeng
Hull 4 på Maurholen
Grillpikene
Chippekonkurranse
Sola golfbane på Forus.
Flor og Fjære.
Stavanger golfbane.
Liv vant stableford sammenlagt.
Elisabeth ble nr 2.
Anne Rita og Paula på delt tredjeplass.
Det ene vinnerlaget, Siri, Kristin, Laila og Paula.
Vinnerlag nr 2, Jorunn, Britt, Reidun og Liv.
For en fantastisk fin gjeng Hull 4 på Maurholen Grillpikene Chippekonkurranse Sola golfbane på Forus. Flor og Fjære. Flor og Fjære. Stavanger golfbane. Stavanger golfbane. Liv vant stableford sammenlagt. Elisabeth ble nr 2. Anne Rita og Paula på delt tredjeplass. Det ene vinnerlaget, Siri, Kristin, Laila og Paula. Vinnerlag nr 2, Jorunn, Britt, Reidun og Liv.

20 damespillere møttes på Maurholen golfbane og spilte 9 hull før turen gikk videre til Sandnes. Etter en kort pause  på hotellet ble vi hentet av drosje og kjørt til Turistforeningens hytte på Gramstad. Der fikk vi utdelt forskjellige oppgaver slik at vi etterhvert fikk et tre retters måltid. Vi ble delt inn i lag og hele kvelden var det lagt opp til konkurranser. Noen måtte i vannet, vi hadde chippe og puttekonkurranse og quiz. En veldig hyggelig kveld.

Lørdag var det scrambleturnering på Sola golfbane, Forus. Etter runden hadde vi lunsj i restauranten på golfbanen før vi måtte skynde oss tilbake til hotellet. Der ble vi hentet av drosje som kjørte oss til kaien i Stavanger.  Der gikk vi ombord i båten som fraktet oss til Flor og Fjære. Ei fantastisk øy med en blomsterflora vi ikke har sett maken til. Etter omvisning der fikk vi en treretters middag. Da vi kom tilbake til hotellet var det tid for hvile.

Søndag var det spilling på Stavanger golfbane. Da var det stableford,  poengsummen fra fredag ble lagt sammen med poengsummen fra søndag. Etter runden var det premieutdeling. Vinneren ble Liv Grimnes med 51 poeng, Elisabeth Thomassen på andre plass med 47 poeng og  Paula O. Pedersen og Anne Rita Meberg på delt tredjeplass med 43 poeng.

I scrambleturneringen på lørdag ble det delt førsteplass mellom Siri,  Kristin, Laila og Paula på et lag og Jorunn,  Britt, Reidun og Liv på et lag.

Vi har hatt en fantastisk flott tur, med et flott opplegg og sommervarme hele helga. Kunne ikke hatt det bedre. Tusen takk for turen og spesielt takk til Sissel som har hatt hovedansvaret.

Minner om at det på tirsdag er vanlig damedag med oppmøte kl 17.00