Turnering 03.08.2020

Da nærmer det seg ny turnering, denne gang er det en nykommer på programmet Sport 1 Open.

Sport 1 og Mandal Gk inngikk samarbeid tidligere i år hvor dere medlemmer får en rabatt på så å si alle varer i butikken.

Slik værmeldingen ser ut i dag er det meldt et skikkelig smeigevær førstkommende søndag- Strålende sol og lite vind. Satser på at dette holder seg og at banen fylles opp med spillelystne golfere. Thomas Magnussen hos Sport 1 har lovet å  stille med premier så det lukter svidd av 😊.

Turneringen er åpen for alle.

Spilleform:

Turneringen spilles som 18 hull stableford med fullt spillehandicap.

Turneringen spilles ifølge Golfreglene, NGFs turneringsbestemmelser og lokale regler.

Shotgun start kl. 11.00. Registrering senest kl. 10.30 søndag 9. august.

Maks. 56 spillere kan delta. Ved avmelding vil ledige plasser bli fylt opp fra reservelisten.

Påmeldingsfrist lørdag 08.08.20 klokken 15.00, meld på via golfbox eller trykk på linken.

Start kontingent:

kr. 200,- for seniorer, kr. 100,- for juniorer.

Medlemmer uten spillerett og medlemmer fra andre klubber: + kr. 200,- i greenfee.

Klasser:

Damer; spiller fra valgfritt utslag

Herrer; spiller fra valgfritt utslagssted.

Premiering:

Premiering av resultat avhenger av total deltakelse, i tillegg til dette premieres lengste drive hull 6 og nærmest koppen på hull 1.

Meld deg på her