Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb Turnering 18.05.2018

Berryalloc's Onsdagsturnering 2018

Her kommer litt info om Berryalloc's Onsdagsturnering.

Turneringen er klubbens mest populære og hadde i 2017 over 80 deltagende spillere gjennom sesongen. Dette er en turnering der man melder seg på ved fremmøte og påmelding en halv time før start på klubbhuset, se vedlagte «Trinn for trinn».

Turneringen spilles på Onsdag ettermiddag/ kveld gjennom sesongen fra 2 Mai til 26 september.

(Se vedlagte turneringsbestemmelser)

Beklageligvis har tidligere praksis med at det er mulig å spille kl 10.00 på dagen utgått grunnet vedlikeholdsavdelingen i klubben gjorde krav på  tiden til  vedlikehold.

Som en erstatning for dette og for at flere skal ha mulighet til å gjennomføre minst 9 runder er det i år åpnet for spill på onsdager også i Juli.

Oppfordrer alle, og spesielt nye, spillere å møte opp for å bli med på en hyggelig runde der man kan treffe andre golfentusiaster i vilkårlig oppsatte flighter.

Velkommen!

Ta gjerne kontakt med undertegnede hvis det er noe man er lurer på i forbindelse med turneringenJ

Alf Ljosland

Turneringsleder