Bane 05.10.2017

Banen er fortsatt stengt.

Dersom været holder seg er det muligheter for at banen kan åpnes lørdag.

Kristin Bentsen, Britt Andersen og Wenche Rinden i arbeid rundt klubbhuset (foto per j)

Det er bare å smøre seg med tolmodighet.  Værgudene har ikke vært på vår side i det siste.  Banen er meget våt, men flere dager som idag vil nok hjelpe.  Følg med på siden øverst.  Der står banesituasjonen.

Ellers var det dag 3 damer som ryddet fint i bedet rundt klubbhuset.  Det er også aktivitet rundt hull 4 i bakken opp fra utslaget.

Så intiil vindere så er driving range, nærspillområdet,puttinggreen eller simulator de mulighetene som er tilgjengelige pr. idag.