Klubb 01.03.2018

Årsmøte i Mandal Golfklubb.

Ca. 30 medlemmer trosset vær og vind onsdag kveld og fant veien til klubbhuset. Rune Svennevik gjenvalgt som leder.

Jan Roald Ruud i aksjon (alle foto per j)
Gjenvalgt leder Rune Svennevik
Glimt fra årsmøte
Svein A  Bårdsen og Raymond Tørresen
Svein A Bårdsen og Raymond Tørresen
Jan Roald Ruud i aksjon (alle foto per j) Gjenvalgt leder Rune Svennevik Glimt fra årsmøte Svein A  Bårdsen og Raymond Tørresen

Det ble et rolig og kjapt årsmøte i klubben onsdag kveld.  Leder i klubben Rune Svennevik ønsket velkommen.  Før årsmøtet startet ble det avholdt ett minutts stillhet.  Åse Olsen som jobbet i kafeen gikk bort i sommer.

Svein Arne Bårdsen ble valgt til møteleder.  Styrets årsmelding ble vedtatt uten bemerkninger. Regnskap og budsjett ble nøye gjennomgått av Jan Roald Ruud.  Årets resultat ble et underskudd på kroner 18.905.  Sammenliknet med budsjett var dette ca.373.000 bedre resultat.  En av hovedårsakene til dette er at klubben ikke gikk til innkjøp av nytt materiell som var lagt i budsjett.

Både regnskap og budsjett ble godkjent.

Alle årsrapportene fra komiteene ble tatt til etterretning.

Ellers ble det raskt gjennomgått Handlingsplan 2018 og Organisasjonsplan.

Valg av styret:

Leder: Rune Svennevik (gjenvalg)

Nest leder: Ricard Eriksen (ikke på valg)

Mette Erklev (ikke på valg)

Raymond Tørresen (ikke på valg)

Anne Rita Meberg (ny)

Varemedlemmer:

Cesilie Førsund (ny)

Einar Skårdal (ny)

De forskjellige komiteene har ikke valgt sine ledere, så dette vil en komme tilbake til senere,