Elisabeth Thomassen Elisabeth Thomassen

Damer 20.09.2016

Årets nest siste damedag.

12 stk spilte på damenes nest siste dag. Det var schrambel med fire lag.

Vinnerlaget. Elisabeth, Turid og Anna.
Andreplassen gikk til Åse, Wenche og Randi Lise.
Klare til start.
Turid og Anna på hull 8.
Vi koser oss med kaffe og kake.
Vinnerlaget. Elisabeth, Turid og Anna. Andreplassen gikk til Åse, Wenche og Randi Lise. Klare til start. Turid og Anna på hull 8. Vi koser oss med kaffe og kake.

Også denne tirsdagen var det et fantastisk høstvær. Værgudene har vært snille med oss hver eneste tirsdag hele sesongen.

I dag var det schrambel turnering. 12 stk på 4 lag gikk ut. Dette skulle bare være en koselig runde, uten press om å måtte ha utslag. Vi spilte på beste ballen uansett. Men konkuranseinstinktet dukket likevel opp hos noen.

Det ble ganske jevnt. 4. plassen gikk til Wenche R., Reidun og Siri med 22 poeng. 3. plassen tok Britt, Anne Rita og Torgun med 25 poeng. Wenche H. V, Randi Lise og Åse stakk av med 2.plassen med 26 poeng.  På 1. plass med 27 poeng ble det Turid, Anna og Elisabeth.

Etter runden fikk vi ei fantastisk kake og kjempegode lefser. Vi koste oss med gode vitser og litt alvor.

Ny komite er valgt. Turid fortsetter og er til neste år leder. Wenche H. Vetås fortsetter også. De to nye er Siri og Elisabeth. Wenche R og Reidun har nå vært med i 2 år og vi takker for strålende innsats.

Neste tirsdag er det siste gangen. Da blir det nærmest pinnen og nærmest tauet. Det blir servert pizza etter runden. Ingen påmelding. Håper mange tar turen på den aller siste damedagen i år.