Alf Skagestad Alf Skagestad

Klubb 15.07.2018

25 års Jubileumsmiddag for MGK

Etter en flott gjennomført Jubileumsturnering i et aldeles strålende sommervær, ble klubbhuset fylt helt opp av feststemte medlemmer til middag og hylling av klubben og dens medlemmer.

Mange feststemte medlemmer samlet til Jubileumsmiddag på klubbhuset
Stående ovasjoner til vårt nye æresmedlem - Kjell Røisland
Stolt og rørt Kjell etter annonseringen som nytt æresmedlem i klubben
Oddbjørn Eikestøl holdt en flott tale til klubben
Steinar måtte jo også si litt om hans lange fartstid i klubben
Salutt for æresmedlemmene
Klubbens første formann Kåre Birkeland taler til forsamlingen
Første formann og nåværende formann gratulerer hverandre med dagen

Formann, Rune Svennevik, ønsket alle velkomne til jubileumsmiddag, og da særskilt til vår aller første formann, Kåre Birkeland, som kom til oss denne kvelden.

Stemningen ble satt med en gang, og alle storkoste seg med nydelig tapas-bord fra Spiseriet. Utsøkt mat i godt lag med flotte folk. Etter mat tok formannen ordet, og annonserte at vi hadde fått et nytt æresmeldem i klubben. Kjell Røisland ble kalt opp til stående ovasjoner og mottok hedersbetegnelsen som æresmedlem. En ydmyk og beveget Kjell takket klubben og holdt en kort varm appell om dette fantastiske plassen å være. Gratulerer så mye til Kjell, og det er vel fortjent etter mange år med solid innsats til glede for alle medlemmene.

Deretter var det taler fra Oddbjørn Eikestøl, Steinar Vatnedal, Bent Wilhelm og ikke minst fra vår aller første formann i klubben Kåre Birkeland.

Raymond fyrte av salutt for æresmeldemmene ute på greenen på hull 9 før gjengen atter en gang ble samlet i klubbhuset for kaffe og kaker. Praten gikk i lattermilde lag utover i lokalet, og alle så ut til å storkose seg. Ut i de sene timer ble det live musikk ved Gunnar Førsund.

Takk for en utsøkt feiring på klubbhuset. Takk til komiteen for et flott arrangement, og så gleder vi oss til de neste 25 årene i MGK.